Friday, July 10, 2009

semua cerita dalam satu..

malas la... x dak mood.. hati pon ada sikit sakit... x puas hati... semuanya bercampur-aduk...
biaq la malas nak layan semua perasaan tu...

now nak citer semua sekali... ada yang lama ada yang baru.. nak mula yang mana dulu aaaa??

akif yang seksi sedang berimaginasi memakan aiteem (iceream)....dappp.. gelas plaktik+bola ble jadi aiteem..

aku ada masalah, akif nih dia x reti makan comel2 mesti berselerak..kalau makan x pa gak ni.. kenjah ja lebey makannya sikit jerk.. mangkuknya kecik ja.. tp nak makan nak sudu garpu bagai..ishk..ishk.. x tau la nak buat camna... nak supkan x mau pulak.. ada sapa nak bg idea camna nak bg dia makan sopan2 ckit???

ini plak menu bukak posa hari apa ntah... mggu lepas kot. kakak aku la memandai citer yang dia dah buat lontong..so aku ni yang terjawa nih apa lagi buat la lontong versi melayu sebab x dak tempe tu yang jadik versi melayu tu.. makan sampai puassss...

hari selasa hari tu, p sunshine.. beli barang2 umah.. sunshine tgah buat sale barang2 baby..aku pon sambar la baju kat akif dapat la 3 pasang... less spai 70%. akif plak gedik ketaq nak nenen pooh nih..humang aiihhh mahal nak mampos.. dekat sepuloh hengget la.. kesian gak amik p la.. balik tu terus suruh aku buatkan nenen nak minum dalam botol ni..semangat tul..

tengok budak bertuah ni dah pandai sekarang... asal aku nak amik gambar ala2 blogger(pahamkan) dia pon sibok ja nak mencelah.. tgok muka pnya la ceria.. padahal baru bangun tidoq tu.. haisss..bebudak sekarang la...

aku teringin nak makan moon cake...ala makanan cina tu..gigih la pesan yang coswey pnya...halal tau.. tp akhirnya bg kat orang ja sebab x lepas nak telan la..ingatkan sedap sangat ghupanya.. sehiris pon seksa nak abis..

menu buka posa kemarin... 'bukan cucur biasa'. resepi amik dari sini akak ni la yang bagi nama kat cucuq nih.. sedap tau, cuba la... nak resepi aku malas nak boh kat sini... p ja blog akak nih.. tq akak memang sedap!!


telioq tak... menu sahur pagi tadi...ha western food tau.. saja buat semalam untuk sahur pagi nih.. tp kureng la sbb x dak susu cair.. tp abiss gak aku lantak...

so hari ni posa jugak.. bukan senang nak bayaq smpai dekat sebulan..mau tau la..padan ngan muka aku kan..kan..

esok penang public holiday...syoknya... nak tidok puas2.. happy holiday semua...







4 comments:

Me-Mrs-Mum said...

alah milaa... my Luqman pon sama lar...makan bukan nak molek-molek sikit...

tag dah siap...

efamaira said...

biase la mila bebudak mmg camtu ar.. ajor camner pun camtu gak dia makan.. sabor je la..

ziha said...

sedapyerrr makanan!!!

mila said...

me-mrs-mum
ct & efa...,
tu arr..dah x tau nak ajaq camna..makan x tera mana main ja lebih..

ziha,
meh la jmput la makan..