Tuesday, July 14, 2009

masuk lambat..

hahahahaaa... kemarin masuk opis lambat dan juga aku x pauser..sebabnya mr akif sakit peyut beserta ciret-birit.. syan la kat dia.. punggung dia pon dah merah+melecet..spai nak basuh berak pon takut..asyik merengek ja..sedih tul aku tgok..

balik keja hari isnin tu ingat nak buat char koey tiau untuk berbuka..tetiba ja tertukaq menu buat meesuah sup.. sedap..x caya betul sedap kalau kena cara masakkannya..

sebelum nih aku dah pernah try buat mee suah ni..mmber aku (cina) dia kata goreng dulu lagi sedap.. aku pon goreng la dulu tp hampeh, oleh kerana aku x pandai buat hancuss la jadinya..
so semalam try lagi.. jadi tp aku x goreng mcm ari 2 , aku masak cam biasa ja..hasilnya...
hehhe.. mee suahnya x berapa nampak sbb ditimbuni oleh sayur2an yang banyak kerana aku adalah penggemar sayur tegar walaupon bila makan akan sakit2 badan..sayurkan sejuk..
balik dr klinik dlm kol 10 cam 2, tp lepak2 kat umah juruih akif mandi dan bekpes bagai dlm kul 1100am baru kluaq p hantaq akif ke umah tok da nya, ikutkan aku nak amik cuti ja kemarin tp x boleh sbb x dak orang nak cover..so boss aku kata tak pa masuk lambat ckit... Alhamdulillah aku bersyukur sangat dapat boss yang sangat baik dan memahami macam boss aku tu.. x le tension sgt keja.. pagi2 nak mai keja pon best..muka ala senyuummm!!!
pernah tengok pokok nih..ala kat tepi2 jalan ja... berbunga ikut musim.. kalau musim pokok nih berbunga.. cantik sangat... bunga dia ada banyak kaler plak tuh...tp yang nih salah musim plak.. pokok lain x berbunga pon tetiba pokok nih satu ja berbunga, mungkin pasai dia baru dok blajaq bebunga kot.. aku pon amik la gambaq buat modal update blog aku nih..

lagi hairclip, handmade by me... buat masa p umah kak ina, bg kat anak kak ina si kak cik tu.. nak sangat dia kaler itam & merah... syok la dia bila aku buat la la tu jugak..

No comments: