Saturday, July 25, 2009

aku dah ada...hampa macam mana??

x leh update la..tenet ni makin hari makin mengong..huhuhu
tp aku ttp nak tunjuk gak..

aku dah ada... hampa x minat ka..kalau minat cpt p beli..harga rm10 ja..kalau pandai cari dapat la lagi murah..

hehehe.. aku pon boss aku yang bagi.. dai tau aku tergedik2 suka sangat kat menda nih, so dia jmpa dia beli la kat aku.. so di siang hari flip flap ni tergedik2 cam aku la..hehheehe..
hari khamis jija tepon tnya nak beli siput bayan dak?? aku pon onkan ja.. 2 kilo.. sebenaqnya x kenai pon siput bayan tu lagu mana..

tgok2 besaq juga.. boleh la.. bali keja terus bersilat kat dapoq.. ni la hasilnya..

aku rasa aku makan sekilo lebih kot..kuat lantak betul la.. tp mmg puas aku makan.. sib baik aku x sakit perut..
burrpp..alhamdulillah..



4 comments:

Zetty84 said...

Heheh...zati pun dah ada bunga gedik2 tu...my boss bg gak...zati masa masa 2nd entry berblogging kalu x salah... ;p isk...sedapnyer tgk siput tuh...siput boyan ker...? ke lala namanya..hihi (zati bukan kenal sgt pun, kalu melantak bleh arr hihi)

mila said...

hi zetty84,

zati akak pon x kenal ngan jenis siput nih.. siput ba alif ba ya kenal la...
saja try beli.. sedap..

blogresipi said...

Siput bayan nie cam lala jer ek... sedapnye nampak... terliur kite.

mila said...

blogresipi..
hi.. siput bayan ka siput boyan..
jemput la makan...