Monday, July 13, 2009

public holiday at penang

argg.. asal isnin ja..mula la aku malashh nak update..huhuhu.. ekelleh macam ada orang nak baca..., x dak orang nak baca x pa aku baca la sendiri..

hari sabtu 11 july 09 penang cuti.. syokkk..ujan satu hari suntuk, sampai ke malam... syok ja lena petang tu..

bangun tidok pukul 1050am terlajak sbb ujan..eh..eh.. terlajak ka?? mmg malashh la syok ja beradu sbb ujannn..

siap2 terus p umah kak ina (kak angkat aku) p masak & makan kat sana.. beli buah memunggai... masak mcm dalca tu..perghhh sedap..

kerana terlalu rindu masakan kak ina, aku spai lupa nak amik gambaq..sku stay ctu sampai malam sebab malas nak gerak balik, ujan x benti langsung...kebetulan mr hubby ot 12 jam (7am-7pm).. apa lagi merendek la aku..

tp mmg rindu ngan kak ina & anak2. dulu depa dok dekat ja ngan umah aku... now dak pindah jauh la ckit.. sedih la.. susah aku nak p umah depa mcm dulu..
dah la melalut cam mak enon plak..
nak balik dah ni.. sok jmpa lain no...
nak makan apa ekk buka posa rini???

1 comment:

niza said...

aah..ari sabtu tu seharian hujan...syok jek....hehehe...