Sunday, July 5, 2009

KedaiChomel Give away..

Stickey N3..


lagiii...??!! hahahahha.. nak buat camner bulan ni ramai plak blogger nak buat give away..

dan aku hanya mencuba nasibbb.....
give away nih dari kedaichomel, akak ni dok dekat ja ngan umah aku..so kalau aku yang menang...ble la ku p ambik dan jmpa akak ni sendiri..ceewahhh pasyan plak..
syarat dan peraturannya sangat2 mudah.. cuma buat n3 pasal give away ni dan tempekkan banner ni..
Handmade by Anasfadilah

kat n3 tu..
mesti 'subcribe kedaichomel via email', kotak subsribe tu boleh jmpa kat atas sebelah kanan blog kedaichomel.
dan akhir sekali tggalkan komen dan link untuk post n3 hampa.. sonangkan...
aku dah buat semua.. kalau nak join jom arr.. click sini untuk ke kedaichomel untuk tau lagi detailsnya..

hadiahnya pulak..memang sesuai untuk kaki2 shopping berupa...jusco shopping voucher dan chomel nursing cover / poncho.

selamat mencube...

Aku kata : bukan rezeki la..sob..sob..sedeynya.. tak pa nnti cube len no...ada sapa2 lagi nak buat give away??

No comments: