Saturday, July 4, 2009

handmade by me..

ada banyak lagi hasil kerja tangan aku yang aku nak tunjuk kat cni..nnti aku upload lagi..antaranya ialah...

gantung2 lam keta.. yang ni aku buatkan untuk jija..special untuk ubatkan hati dia yang tengah sedih atas kerosakan h/phone kesayangan dia yang dihadiahkan olek kakaknya sendiri..untuk pengetahuan kerosakan itu disebabkan perbuatan khianat/dengki oleh....hanya Allah saja yang tahu siapa pengkhianat itu..eee..geram aku tau..

hairclips ni aku buat untuk anak2 dara kak mi yang biru kiri dan kanan tu untuk wawa dan najihah untuk dipakai ke sekolah..yang tengah tu pulak untuk a'aa @ nasuha.. reaksi mereka..cantiknyaaa..mak cik mila..a'ah memang mak cik mila cantikkk...

gantung h/phone ni plak milik aku sendiri... spongebob.. dapat idea dari pasar malam...ada orang jual..so aku buat la guna felt nih.. aku suka sangat..

cuppies ni plak.. aku bg kat kak rose a.k.a my boss.. dia kata nak bg kat niece dia tp hari tu aku tgok dia dah gantung kat h/phone dia... cute kan...

1 comment:

CT@mamaLuqmanTiara said...

re:oh ye ke mila pernah keja jabil...tp ct start keja situ start july 2002 sampai sep 2005....tp kat P1 line LUCENT....