Tuesday, July 21, 2009

Queensbay Mall..

lunch tadi aku p Qbay mall... bukan p makan, ingat nak p cari hadiah untuk baby kawan opis aku yang nak buat bday parti ari ahad nak mai ni... share duit ramai2 ngan member opis semua...
p popular nak cari soft book tp x dak la pulak...

terus beralih ke jusco... tempat dituju sushi counter yang dalam jusco tu.. aku beli salmon fried temaki..

aku dah pernah makan dah..sedap..fresh lagi..
ada sorang member aku dok suruh aku try takoyaki.. dia kata sedap sangat..hari tu kat penang ada 'bon odori' lebih kurang macam pesta kebudayaan jepun... ada macam2 makanan jepun. tapi aku kuciwa... sbb memang aku x dapat p... ingat nak p ngan jija..tp memandangkan jija nak p nogori 9 malam tu, maka x jadi la misi merayap kami...
tp hari ni aku dah beli...jeng..jeng..jeng..

alamak berselerak sudah!
dok heret dalam qbay tadi.. x sabaq nak makan nih..menarik ja tgok... punya la gedik nak beli sampai aku lupa yang aku posa ari ni... dah bayaq baru teringat..huhuhu..
x pa sat ni bukak posa ble makan tp mesti kureng ckit rasanya sbb dah sejuk.. apa pon puas sbb dah dapat beli...hehehehe..

ni plak cup cake yang di order oleh zilla... satu untuk dia satu lagi dia nak bagi sapa ntah... x bagi lagi..nnti kalau jmpa time lunch bleh la bagi...
mr akif pada pagi isnin bakal ganti MIB sivaji the boss hahahaha..
aku terpedaya dengan blog kak mas lagi.. sayur lemak pucuk peria pantai..fuhh mebelesss.. buat hari ahad hari tu..

budak nih semangat makan ubat sbb aku sogokkan dengan kata2 nak amik gambaq dia..laju ja suap..siap nak suap sendiri lagii..

aku beli cempedak hari jumaat lepas..tgok isi dia.. orenn..dah abis goreng pon..sedap...
macam biasa la n3 aku ni bercampur-campur... macam rojak..
tetiba ja rasa teringin nak makan rojakk...huhuhu..

No comments: