Thursday, June 25, 2009

weng..weng..

ari ni kepala ada banyak weng2.. ini adalah kerana head line k_ _ mo kemarin...tak sokaaaa!
menyebabkan aku tidur x lena semalam...

ada sedikit pesanan dari aku...: len kali kalo nampak makhluk itu x payah la boh lam paper...
saja nak bagi orang lain pon takut skali... dan kepada yang tulis tu pon..awat dah abis ke cerita hampa nak tulis...banyak lagi cerita menarik nak buat head line.. ni siap boh ngan gambaq bagai...eeee x sokaaaa...

arggggghhhh berat tul la kepala nih... cabut sat simpan dalam peti ais boleh takk??


orang kata kalau sakit kepala @ migraine nak legakannya tengok yang hijau2 belaka..nak coba lah...

aku kata : nak coba tidoq tgok lah kot2 ilang sakit kepala nih..

2 comments:

efamaira said...

wey mila ko cite ape nih.. penat aku bace tapi tak paham.. haha..

mila said...

aku citer pasal head line paper kosmo kemarin la.. kejadian tu jadi dekat ja ngan umah aku... maunya aku x takot...
p la cariks paper kosmo kemarin..aku x mau citer..takottt la..