Wednesday, June 3, 2009

Demam.

semalam mr. hubby x p keja dah dua hari sebab demam. balik keja ja aku tgok dia terbongkang lena depan tv berselimut dari kaki hingga kepala. ini serious! ajak p klinik x mau, suruh mandi pon x mau, geram gak aku.. sabaq ye sabaq..

ni la muka mamat yang demam dan malas mandi tu..huhuhuhu
dalam menjaga orang demam pon aku sempat jugak siapkan hairclips aku...


lagi hairclips yang dah siap..

ada banyak lagi nih yang aku nak kena buat..

mood untuk menjahit pon sat ada sat ilang entah ke mana.. cam no nih... 06 jun ni dah nak balik kg.. kalau tunjuk kat bebudak tu (my niece), saheh gedik ketaq nak punya... tak pa no..nnti cheq pulun pelan2 tau...

06 jun 09 nih sepupu aku kawin, so aku akan balik kg aku.. seronotnya...yang lagi beshhh..kakak2, abang & adik aku semuanya balik.. meriah la nanti... aku amik cuti sampai 10 jun.. 11 jun baru aku mai keja...

yahooooooo... balik kampung...rindunya kat mak aku...


No comments: