Tuesday, June 16, 2009

gambaq2 akif yang aku suka..

ngantuknya...
masa ni umuq akif berapa bulan tah..., pantang nampak kamera.. nak buat gaya memacam..

kat umah.. dengan segala macam toys dia... masa ni sikit lagi raga kecik ja...la nie.. dah guna raga besaq siap ada dua raga lagi tau...

ni plak aku suh senyum, dia bantai senyum sampai sepet2 mata dia...

ni masa nak p perlis, dia ak roti tp x tau camna nak habaq. last skali amik bungkus roti geget cam ni.. baru aku paham bahasa 'jerman' dia..

kat umah..cam nie le akif bila aku nak amik gambaq dia masa bby..nganga ja..

masa raye, kat umah mak teh aku kat bukit gambir..

di rumah aku dok engaged ngan mak aku dia pon sibok ja nak hello..


dalam keta jugak nak balik bandaq baru (kg aku le tu)

dalam kereta otway nak balik aloq staq..

No comments: