Monday, June 22, 2009

update sabtu & ahad lelaju nih...

SABTU

balik keja spai umah dlm kul 0200 aku terus bersilat dan berkug fu kat dapoq.. around 0330 cam2 ble la kami makan.. mr hubby balik keja kul 0300, sib baik akif baik ja haritu..
ble la kau bersenang-lenang memasak.
x la sempoi sangat lauknya hanya sekadar memenuhkan nafsu perot ja..
menunya gulai ikan kering dengan nenas... resepi dari my mom @ tok siah, lgi.. sayur ayaq labu air dan su'un, teloq dadar ayam kampong, sambal tempoyak dan ulam timun...jemput makan semua (keji dah abes baru pelawa kan..kan).
close up sket gambai gulai ikan kering ngan nenas tu..nyumm...nyumm..
akif pulun la nasik dan reaksinya...
(sila abaikan objek dibelakang akif ya)
akif: maa... daappp..besshhhh!
sudah makan segala... mula la buat aku pnya projek craft sume... akif dlm kul 0500 tu gerak abah dia bangun ajak p taman permainan yang ada kat kawasan umah aku tu.. sampai depa balik pon aku still dok pulun buat projek craft aku tu lagi..
sampai ke malam...punya la dok pulun smbil layan tv..
malam plak tnya mr hubby nak makan apa dia diamkan ja...akif plak dlm kul 0830 dah bongkang, letih la siang x tidoq langsung..
0945 cam 2 tetiba ja mr hubby kata nak makan KFC...yea..yea.. jom berdesup aku siap..kejutkan akif yg tgh tidoq tu..sib baik x merengek..
balik dr KFC sggah kat pantai queen bay..lepak jap lam kul 1200am balik dan sambung projek craft tidur... x larat nak buka mata dah...
ni post menariks dr akif untuk semua...

AHAD
x p mana2 pon..mr hubby keja.. akif cam biasa dgn xtvt dia la..lompat sana sini..dan kenjah umah ngan mainan2 dia..
aku ngan akif cuma makan nasi goreng butter ja, lupa amik gambaq la...
aku plak.... teruskan projek craft aku... mr hubby balik kol 0700pm cam2. malam cuma makan roti tiga beranak... malashss la plak nak berenyuh-renyuh nak masak....hehehhe..
nnti la upload gambaq2 hairclips dan gantung2 enpone yang dah siap ekk...

aku kata: aku sibok kat umah efa lagi... nak menang minyak wangi nih... malam ni close date la... harap2 menang hadiah komen jadi la..


No comments: