Friday, June 26, 2009

kak ipaq aku mai..

emmm.. seronotnya.. kakak ipaq aku a.k.a adik-abang (kakak) mai semalam.. depa spai dlm kul 1000pm cam 2.. seronoknya.. x la boring sangat lama dah aku x jmpa depa sefamily.
petang nih plak tggu mentua plak mai dari aloq staq... dah lama kami x balik aloq staq x silap aku dekat 3 bulan gak kot.. sian kat tok wan dik teringat kat cucu dia... cuma adik ipaq aku a.k.a chukie ja yang x dapat mai sebab ada hal lain.. rugi arr,x ble jmpa syahmina..
my family in-law berkumpul kat umah aku sebab kami nak ke umak mak long mr hubby a.k.a ayie, depa ada buat kenduri makan buah-buahan...nyum..nyum..nyum..
so malam ni pon kami akan berkumpul kat umah ayie n bakaq sate..siap ada nasi impit lagi..
nnti aku akan tempek gambaqnya key..



sebenaqnya nak cerita semalam bila kakak mai aku tunjuk la segala handcraft yang aku buat tu... dannn... my niece nephew shafiq dah terbekenan bila aku sebut aku pernah buat donat untuk gantung enpone.., dia amik kain felt colour coklat dan amik contok guntingan bentuk donut tu nak buat sendiri katanya.. aku ngan kakak pnya la gelak kat dia.. last2 aku buat la jugak kat dia..

ni la hasilnya.. dia pnya la seronot.. aku tidok pukul 0145am semalam..fuh ngantuk lgi nih..



ni la donat tu... sedap dak??

aku kata : sowy gambaq x jelas.. donut tu toppingnya yam flavour..ngantuknya...

No comments: