Tuesday, June 30, 2009

penghuni yang terlampau..

pagi tengah hari ahad bila bangun dari tidoq cam biasa la aku buka tv..rileks2 jap.. mengeliat skit...pas 2 anak aku pon bangun skali.. dua2 beranak layan tv..aku ajak akif mandi..otw ke bilik air tetiba akif dok bising2...

akif: maa..mut..mut..
aku: aaa.. aaa..biaq p la kat dia...
akif: maa..muttt...
aku: cepat jom mandi... (sambil jalan tgok apa yang dia tunjuk..)
mak aihhh..hampa pindah masuk umah aku plak...
wei nak dok bayaq la sewa skali..




tgok siap angkut teloq bagai...konon2nya aku akan simpati dan menerima depa sebagai housemate la... sorryyy....!!

setelah rundingan cik mut dan aku tu di balas sinis oleh aku...maka aku mengambil keputusan untuk....


memusnakkannya....ya aku sangat zalim kerana x mau kongsi rumah dengan depa...kejamkah aku...??

4 comments:

efamaira said...

kejam siot.. hahahahaha.. apsal la hang tak bagi depa tompang umah hang.. jgn la kejam wey depa pun ada anak bini gak.. ekekekeke..

PUTERA2PUTERI said...

amboi kejam toi la cikkak sorang ni...tp klu bg tumpang nnti dia angkut kaum kerabat dia mai penuh.....tindakan yg bijak..bijak.bijak...

LyDia DeLia said...

weh mila..ang mmg kejam! awat ang tak pi sapu depan kuaq??kesian ang tau takk..(ayat mcm bagus..hehe..)

mila said...

efa..
takpa..nnti aku suh depa p umah hang plak no..ngeh3..

putera2puteri..
kak eita..kejam tul kan.. terpaksa la kak..

lydia..
aku x sapu lydia..aku spray guna ridset daaa...