Saturday, June 20, 2009

Slamat Pagi Semua..

hari ni aku x berapa ada di umah sendiri, aku telah berkampung di umah efa, nak rebut give away yang dia buat tu..

cam biasa la kena komen bebanyak.. tp aku ditahap mengomel @ membebel dak sbb dah banyak sgt komen.. hari kedua contest tu berjalan..komen yang mencecah 1200 dah..bleh p sampai 8000 komen apa.. jenuh la si efa tu nak mengira nanti..


sebenaqnya x dak apa yang nak citer.. cuma nak tunjuk apa yang aku buat semalam..


tadaaaaa...


gantung enpone la.. ditempah oleh jija (my beshpren), untuk kakak dia yang akan berangkat pulang ke arab mggu depan..

tema purple(tp dah berubah warna biasa la gune enpone)...sebab kakak dia suka purple..

balik keja sat g nak p antaq kat dia sbb dia nak balik kg terus...

aktiviti untuk petang ni dan besok plak.. buat handcraft bebanyak lagi..mr hubby pon keja sampai x dak cuti langsung..

so.., nanti aku publishkan kat sini noo...
jmpa lagi hari isnin...

No comments: