Tuesday, June 2, 2009

aku yang fenin

dari bangun tidoq, kepala aku dah weng2.. aku gagahkan jugak mai keja.. bila sampai opis bukak ja blog baca komen bagai, nampak komen dr Chomelcraft habaq yang aku pon dapat gak hadiah sbb pengomen ke-3 tertinggi...Wow! memang besh..(Alhamdulillah)



peh tu masyukk plak blog mummyalicia nak check kot2 rejeki aku menang give away yang kak faridah buat..Alhamdulillah memang rejeki aku wei... siap dapat 1st prize lagik..kagum tak?? sila kagum ye kengkawan..


so dengan sepantas kilat.. aku pon email my details ke email akak jijah (Chomelcraft) dan akak faridah (my sewing room).


dalam pening pon aku still happy...hapy yang teramat sangat sebab dapat hadiah percuma dari orang yang aku x kenal tp sekarang dah jadi kawan blogger... ya ka?? akak2 kawan ngan saya ye.... nanti buat la give away lagik sebab saya nak komen dan menang lagi...



lunch x keluaq pon cadang nak p amik pampers tp, maleh pulok sebab panas sangat dah la kepala tgh weng2 nih..

dok opis ja la...


balik keja maleh nak masak nak makan pon ngan aku ngan akif ja nak makan mr hubby keja petang.. sggh kat tasya nasi dalca..humang aih.. ramainya dok beratoq... aku pon ikut la jugak beratoq.. sampai ja turn aku nasi lebih, ayam goreng 1, dalca sebungkus boq, kerabu timun & nenas, bendi rebus 2 dan teloq masin sebelah.. tup tap tup tap 7 hengget 4 ploh sen.. mahainya.. tak pa lah janji sedappp...


sampai umah dah maghrib mandi, sembahyang, makan peh tu trus tidoq.. tp tidoq2 ayam ja sbb akif x tidoq dok sebok main bicycle dia sat pakai helmet sat nak buang... kaco la mama hang ni dah la dok fenin.


pukol 12 dok tidoq maleh nak layan sakit kepala nih..

note:untuk pengetahuan pukul 12 adalah awal bagi aku untok tidoq biasanya lagi tak pukul 1 @ 2 lagi tu la x leh nak tidoq.


sekian selamat buhsan denagn cerita aku...

2 comments:

efamaira said...

wah congrate2 menang siap 1st prize lagikss..
ku tompang gumbira.. huhu.. pssttt.. sib baik aku tak joint giveaway ni kalo tak berlawan2 la kite.. hehe..

mila said...

efamaira..
kalau efa join gak, bab2 komen nih mesti efa yang menang.. tambah pulak lydia... semak pulak blog mummyalicia tu..ngeh3..