Wednesday, May 20, 2009

hasilnya..



emm... nak update, banyak nak cerita ceritu tp gambaq x dak...so x syiok la pulak... tp saya akan usahakan jugak untuk di paparkan d sinie...


layannzzz.....







haaa... ni la nak tunjuk tu, hasil kerja tangan saya... keychain untuk h/phone dan sepit rambut, semua ni dah ada tuan...sbb saya nak bagi kat kengkawan saya...

bunga merah tu dah bagi dekat zanna, dengan pesanan jangan lupa nanti publish gambaq meen pakai sepit rambut tu ye...

yang lain2 tu keychain untuk h/phone x boleh bagi kat tuan2nya lagi sebab strapsnya masih dalam proses pembelian.

yang macam zirafah versi kambing tu adalah kepunyaan sendiri... dah tergantung pun kat enphone saya...yea...yea...
seronok betul jahit felt nih, sampai x sedaq tgok ja jam dah pukol 4 pagi da...
Sesapa yang area penang ni tau kedai bunga yang ada jual felt yg murah tolong la habaq mai kat saya..., banyak lagi yang saya nak buat ni...




No comments: