Wednesday, September 30, 2009

masih dalam mood raya...huhuhu

dah mula keja pon... tp cam biasa malashhh nak update..
tu la.., org ada blog aku pon sebok2 gak nak ada blog gak..haaa...,, last2 malas nak update plak..


aku nak citer2 gak pasal raya...
tp tanpa gambaq aku jd malas nak update terus..
kenapa x dak gambaq??? haa..

citernya cam nih..
time dok siap2 barang nak balik kg tu..., aku terlupa nak charge battery camera aku...
charger pon aku lupa nak bawak balik..
kekdahnya... camera aku hnya ada 1 bar ja batterynya..
aku pon malash nak bwk kluaq takut dok tgh syok amik gambaq tetiba battery kong.. kan hampeh namanya..

so... ada la sekeping ni ja semangga yang aku dapat share ngan hampa...

gambaq nih ja yang aku snap, pas tu simpan ja camera tu diam2..huhuuhuhu

haa... ni la baju raya akif... tok siah dia yang buat.. sempurna sikit aku tgok baju nih...kalau tak, sebelum2 nih baju raya akif aku upah orang buat..tp cam hampeh mesti ada yang x kena... tahun lepas singkat capung.. yang nih mmg sempurna ja.... tgok tang butang dia...besaq gedabak.., sebenaqnya baju nih aku sediakan siap ngan songkok dan sampin lagi tp, nan ado dia nak pakai..pakai pon x sampai 1 jam pong..

so selamat memulakan tugas semua....

No comments: