Monday, August 3, 2009

halooo..

hahahaha... x tau nak letak tajuk apa.. so aku bantai je lah..

sabtu aritu aku cuti.. syok ja.. tp x la bangun tidoq lewat..dlm kul 0900 dah bangun..
tengah hari tu ada janji ngan jija & zila nak p makan steamboat kat johnny's queensbay...

kata tengah hari tp aku sampai dlm kul 0300 lebih oo.. ujan lebat sesangat sabtu tu.. rasa sayang ja nak tggal umah..kalau boleh mengeramkan syok!! aku sampai ja depa semua dah makan abis dah... dah la zilla mai ngan family dia... aku pon buat muka x malu..sapu semuanya.. tp gambaq x dak pasai kalut..

nak cerita sikit.. aku ni jarang ke queen bay mall tu.. kalau giant tu tempat aku la...
jija p ngan tunang tersayang, zila ngan family terchenta..aku...
aku ngan akif my hero tu la...

nak parking luaq ujan.. x dak pilihan masuk la parking dalam... siap snap gambaq tiang lot parking lagi takut terlupa... hahaha lawak la aku nih...
sib baik cari kedai jumpa tu pon jenuh la akif ngekoq mamanya yang sesat..


sudah makan bagai.. semua bawa haluan memasing.. aku alang2 dah mai nih aku pon ronda ngan akif dulu... tp sebelum aku tersesat baik aku p kawat cam dulu jalan nak cari tempat parkingnya..
ronda punya ronda beli la jugak kasut b.u.m kat akif sepasang.. nnti aku upload gambaqnya ye.. cantik aku suka sangat..

sib baik aku sampai balik... kalau sesat camna..sapa nak p amik aku kat sana??
order dari my boss..

ladybird oren.. , mata besyaqq..

1 comment:

amie salmi said...

buat kat aku satu....warne merah arrrrr...