Thursday, August 6, 2009

buah pebret aku..

kemarin aku beli buah naga dari my opismate.. balik umah cepat2 masukkan dalam peti sejuk, lam kul 0900 tu bawak keluaq potong... perghhh memang sedap... sebijik tu abis kat aku sorang ja..hahahaha..

aku beli 2 kilo dapat dalam 5 bijik cam2.. sabtu ni aku nak balik kg.. aku nak simpan nak bawak balik kat my mom.. sbb my mom pon suka jugak buah naga nih.. eeee... rindunya ngan mak aku...

balik sat lagi nak makan lagi la...

selingan sikit budak nih dok nenen...


semenjak 2 menjak nih, akif suka buat perangai la... pepagi nak p umah tok da dia nak berdukung la.. aku ni dah la x larat... pas2 siap nak heret semua mainan dia,'li nah' (lori tanah) la & 'ekta' (cari makan) la.. kalau mainan tu kecik ble boh poket tak pa la jugak ni besaq gedabak...

pas2, memalam x mau tidoq.. nak main ja... aku nih dah la letih sedia la nih.. kalau main mainan dia saja x pa la.. ni main yang bukan pulak... dua malam lepas hentam main minyak rambut abah dia.. penuh dia boh kat rambut dia.. yang aku lena x sedaq diri.. abah dia malas nak jaga dia.. lepas dalam bilik tidoq, dia x tau anak dia kerja banyak..haaa hambekk kau!! jenuh la abah dia dok lap lantai dan almari solek yang penuh di sapu minyak rambut tu... haa.. tu la malas lagi, nak kerja senangkan lepas kat aku... sekali dia yang banyak keja balik...aku.., sambung tidoq balik la...sok nak keja.. dia x pa la keja petang..

satu lagi la ni dia dah pandai merajuk.. ponat acik nak pujuk dia.. haishh... makin besaq makin banyak akai nya... belum ada adik lagi kalau ada adik camno?? bila akif nak dapat adik??? coming soon..!!

oppsss!!! melalut sudah...

4 comments:

Jieda said...

buah tu memang sedap kalau dimakan sejuk.Mintak sebiji hehehe

mila said...

jieda..
hehehe.. nganga meh nak suapkan..

PUTERA2PUTERI said...

mila.....
kak ieta dengaq kata akif nk dapat baby..tahniah.....tu yg akif wat perangai tu...dia nk dapat adik...selalu cam tu la perangai bila dia nk dapat adik..

mila said...

kak ieta...
betui la tu rezeki ramadhan..hehehe..
akak x mau tambah dah ke??