Sunday, June 6, 2010

Belon Panas di alor staq.. syok!



Ujung bulan ritu, aku balik kg mentua..
kebetulan masa tu ada festival belon panas kat sana.. dekat ja ngan umah mentua.. so apa lagi.. walau pon ada baby.. mengediks la aku p..
SIL pon balik gak.. tu yang lg best..
MIL aku yg sgt baik hati offer nak jaga firdaus.. syok la aku..la.la.la makaceh mak..
jom la layanzz gamabaq na...


abang apik ngan akif posing kat truck bomba..

akif, abang apik ngan kak cik.. posing sakan tu..

ini belon bertemakan telur.. dari negara mana ntahh.. alamak.. teramik gambaq kepala pak rela la plak..

semuanya ada 10 biji kot... 2 biji utk org biasa naik.. bayarab RM10 tp x syok la sbb yang tu depa ikat tali.. naik pon x tggi...
yang len tu.. org yang terrer2 ja bleh naik.. ada club depa kot.. semua captain2 ja nama yang di sebut... tp terrer ka.. FIL aku citer ada yang mendarat lam sawah..hehehe naya tul la...hampeh.


nak jugak berposing...


yang last nih post special dari baby firdaus...

aku kata: mak tok dia pggil daus... hehehe nama glamour tu..

To SIL : Kak dah update ni haaa...




No comments: